2014年10月9日星期四

黑貓的近況!


係今年 2 月份期間. 因為, 公司有人手變動.
所以, 一直在忙! 而沒有時間、心機寫網誌!


露台係黑貓喜歡逗留的地方之1




黑貓喜歡逗留的地方


這段時間黑貓係性情上, 亦有點轉變!
只要, 我係屋企...佢肯黐著我 o既時間.
似乎, 比較多! 的確, 這一點對我 o黎講係幾開心 o既事!

黑貓喜歡逗留的地方之2


黑貓喜歡逗留的地方之3




20 則留言:

  1. 佢知妳最錫佢,所以特別黐妳,我天師仔都係咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都相信 o的貓貓係知道邊個錫佢 o架!

      刪除
  2. 好耐冇見妳同黑貓啦!
    黐妳咪好囉,好幸福架

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你呀!
      我都覺得好開心o架, 希望佢繼續黐我就好啦!

      刪除
  3. 回覆
    1. 真係好耐無見啦!
      係呀, 佢好似中年發福咁呀~~

      刪除
  4. 露台的塑膠網,是否夠堅固?

    回覆刪除
    回覆
    1. 露台 o的塑膠網都有定期檢查及更換, 應該安全!

      刪除
  5. 我唔多識用此blog,所以少留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都覺得 Google 這個 Blogger 比較難攪呀!

      刪除
  6. 有你的愛黑貓一定感愛到的..

    回覆刪除
  7. Hi Hi ,long time no see ar!
    天氣涼左,黑貓有無成日痴住張床?

    回覆刪除
    回覆
    1. Hi, 真係好耐無見啦!
      有呀, 張床係黑貓鍾意 o既地方之一 o黎 o架!

      刪除
  8. 好友*・゚開心萬事得.❉•新年快樂❉
    ┏┓┏┓。・゚゚・。。゚♡¸„ø¤º°¨❤
    ┃┗┛ APPY•*¨⌒2Ѽ15╮¸.•*¨❀
    ┃┏┓┃ ∴✿¸.•*¨`*•ƸӜƷ¸.•*¨ʚïɞ
    ┗┛┗┛ *゚*°•。。•:。⊹*。.•:。♧♣♧
    新一年開始*.齊齊♥*¨•。.一切順利啦°•❣ღ
    \(◕ヮ◕)/一世快樂*.•享受一切美好♦。*
    ♬*♪Ϡ₡*•♫*Ϡ₡*♫•Ϡ₡*♩♪•.Ϡ₡*•♬.♩•*Ϡ₡•*♫*

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝...你呀! 新年快樂呀!
      我祝你事事順利, 每日都咁開心呀! ^^

      刪除