2014年2月19日星期三

天氣又再凍 o左啦!

天氣又再凍 o左啦!


天氣凍, 黑貓難得出來活動


係 2 個星期前, 曾經一度凍到只得 6 度.
令我更加慶幸抱 o左黑貓返屋企呀!


黑貓在被內, 似乎十分舒服呀!


事關...以黑貓 9 歲高齡,


仲要佢係停車場生活 o既話.
相信, 係一定會好難過 o架!


黑貓真的很愛睡覺嗎!?




22 則留言:

  1. 貓奴好服侍, 被窩中開餐, 咁都得

    回覆刪除
    回覆
    1. 無辦法啦...黑貓凍到不願離開被窩呀!

      刪除
  2. Room service 好正! 貓奴真識做, 黑貓真識嘆!

    回覆刪除
  3. 原來黑貓咁大年紀㗎啦?
    佢好幸運,好彩遇到妳

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你呀!
      我都好希望黑貓係屋企生活得安穩 o的呀!

      刪除
  4. 我呢邊頻頻落雪,真係戥街外o既貓慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 天氣凍係街喥 o的貓貓, 生活就一定艱難得多呀!

      刪除
  5. 貓咪家陣嘆世界啦,以前嘅嘢早已忘掉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都相信黑貓老早已忘掉, 係停車 o既生活呀!
      因為, 佢已經無 o在以前 o個份緊張啦!

      刪除
  6. 回覆
    1. 其實, 我都希望能夠照顧好黑貓呀!

      刪除
  7. •☁*.開始回暖喇...正呀•☁*.晚安¤*¨♡週一快樂¤*¨♡

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!
      我都希望你每日都生活得開心呀!

      刪除
  8. 貓貓最識享受既寵物!~睇相就知喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係 o架! 好多時, 我都覺得 o的貓貓仲識嘆過人 o架!

      刪除
  9. Hello 儀, 您好嗎? 您近來也忙吧?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你呀! 我剛在 2個月前轉換了新工作, 還在適應當中!
      你呢!? 你幾好嗎!?

      刪除