2013年10月6日星期日

教會一年一度 o既寵物祝福禮 (1)

教會每年1 度 o既 '寵物祝福禮'.


寵物祝福禮上
 

今年, 終於有幸係我所屬 o既聖堂舉行.

當然, 因利成便...我硬係唔會放過機會.

一於帶埋黑貓返去聖堂接受祝福啦!




在巴士上的黑貓
   
而黑貓呢!? 整個過情都因為受驚 o既關係.

一路上, 都不停地叫喊!

弄得, 好像我要謀害佢一樣咁...!

真係, 攪到我覺得非常尷尬!
 
 

寵物祝福禮上的其他貓貓

 


28 則留言:

  1. 回覆
    1. 其實, 教會每年會係唔同 O既聖堂舉行1 次 '祝福禮' o架!
      只係, 今年論到我返開間聖堂至有機會去咋!

      刪除
  2. 回覆
    1. 其實, 並不是洗禮!
      只係, 神父會向在場每1 隻寵物洒聖水及祝福咋!

      刪除
  3. 真係唔知有寵物祝福禮喎
    我希望全世界的寵物、動物都得到上帝祝福

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實, 呢個教會辦 o既祝福禮呢!? 係全球化 o架!
      而且呢, 係為及所有動物添!
      只不過...係香港...真係比較小人知道!

      刪除
  4. This is Tea Tea from Yahoo Blog.
    Finally, I am here!

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 係呀!
      其實, 都係近依2-3年至開始比較多宣傳這個禮儀 o架咋!

      刪除
  6. 願主保佑所有貓貓、狗狗、雀雀都平安健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔單止貓貓狗狗同雀雀會得到天主祝福 o架!
      其實, 這次祝福禮包括所有動物 o架!

      刪除
  7. 願主保佑所有貓貓、狗狗、雀雀都平安健康

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔單止貓貓狗狗同雀雀會得到天主祝福 o架!
      其實, 這次祝福禮包括所有動物 o架!

      刪除
  8. 願所有動物都得到祝福, 平安健康!
    黑貓不停地叫喊, 巴士D人冇投訴嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 幸好, 係巴士喥黑貓只係好細聲咋!

      刪除
  9. 回覆
    1. Hi, 終於等到你...見到你好開心呀!
      其實, 我都好希望黑貓能夠有多點福氣呀!

      刪除
  10. 又一年啦,仲記得你上年都有出同樣0既網誌.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀! 不過, 上一年因為係其他地區 O既聖堂舉行無去到.
      所以, 今年就帶 O左黑貓一齊返去聖堂啦!

      刪除
  11. 貓貓都比較驚出街,我隻貓試過帶去睇醫生都一樣叫喊!
    但我都見過有例外的.

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以, 我覺得 O的貓貓同人一樣.
      每隻都唔同 O架!

      刪除
  12. 啊, 我記得祝福會呀。 咁又一年了!

    回覆刪除
  13. 你唔講我都唔知有這些活動 ,貓狗都可以到教會(☆_☆)

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!
      不過...可惜, 每年只得1 次咁多丫!
      實在太小 o左 o的呀~~

      刪除