2013年9月21日星期六

黑貓 o既變化!

黑貓係屋企生活, 這1 年多以來.
直到近來, 才發覺黑貓越來越似家貓.

例如...有客人係屋企門口, 都仲未行入屋呀!
而黑貓呢!? 已經, 驚到搵地方匿埋啦!


估唔到, 黑貓會有咁大 o既變化呀!

27 則留言:

  1. 回覆
    1. 之前, 黑貓係街上生活 o左7 年多.
      我仲以為佢會難再適應家中生活添呀!

      刪除
  2. 生活會令人改變,貓咪都係.

    回覆刪除
  3. 可能黑貓以前有人養開唔定

    回覆刪除
  4. 但波波會一貓當先去say hello :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 波波又會咁大胆!? 佢係咪係人都黐 o架!?

      刪除
    2. 條友好沙膽,鐘意人多過貓,不過就唔俾抱

      刪除
  5. 咁咪好囉,佢已當妳屋企係佢家,生活得好開心

    回覆刪除
  6. 兩彈見有人尼都即刻匿埋啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦...2 彈 o既反應都係咁呀!?
      所以, 我覺得黑貓越 o黎越習慣係家中生活呀!

      刪除
  7. 家貓唔係應該唔驚人先岩咩 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 每隻貓貓都唔同 o架! 不過, 大部分家貓都會驚陌生人 o架!

      刪除
  8. 無膽黑貓你好,小白黎探你呀!

    回覆刪除
  9. 近排好嗎!黑貓.
    少左出場見大家喎!.....^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝你呀, 我同黑貓都幾好呀!
      係呀...因為我仲未清楚這埋的環境呀!

      刪除
    2. 我都一樣要慢慢研究點樣搬家呀!.......

      刪除
  10. 黑貓好食好住, 變了住家貓咯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多謝...你呀! 係呀,
      真係估唔到呀~~

      刪除
  11. 回覆
    1. 不過...我總覺得黑貓唔似一隻怕羞 o既貓 o黎喎!

      刪除